mirko vosátka

Ez a lánctalpas járgány lesz az új quad?

2014. szeptember 24. 15:13 - mirko vosátka

Az a helyzet, hogy nekem mindenről a túrázás jut eszembe, úgyhogy erről az új szerkezetről is. Leginkább a segway és egy lánctalpas ötvözetének mondható, a technikai részleteket mindenki megtalálja a honlapjukon. Engem leginkább az foglalkoztat, hogy a krosszmotorozás és a quadozás mellett egy újabb zajos és káros szabadidős forma szabadul-e az erdőkre?

 

DSC04338.jpg

 

Ezekkel a hobbykkal semmi bajom, ha elkülönített területen űzik őket, de amikor nemzeti parkok kellős közepén motoroznak egyesek, az semmilyen szempontból nincs rendben. Mások kikapcsolódását is zavarja, ráadásul a környezetre is elég káros. Aki már látott krosszmotorosok által szétdúrt domboldalt, az tudja miről beszélek.

 

DSC01781.jpg

2 komment
Címkék: hír motorozás

A bejegyzés trackback címe:

https://vosatka.blog.hu/api/trackback/id/tr906727489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tke 2014.09.24. 22:44:50

Ímélt írtam, már a fészen is kerestelek meg máshol is kérdezősködtem. Jó a blogod, örülök, hogy újra jelentkeztél, hajrá:)

mirko vosátka · http://vosatka.blog.hu 2014.09.25. 14:15:09

@Tke: szia, köszönöm az érdeklődést! a mélcímem sztem már nem működik, mert régen nem léptem be. most akarok csinálni újat, és próbálok újra életet lehelni a blogba.

köszi

mirko
süti beállítások módosítása