mirko vosátka

Özönvíz Szokolya környékén is

2010. június 02. 12:01 - mirko vosátka

Még alig hevertük ki magunkat az előző viharkárok okozta sokkból, máris itt az újabb özönvíz. Az alábbi videó KaszásT blogján volt linkelve, én most be is embeddelem, a felvételek Szokolya környékén készültek még szombaton. Igazából ez megint az "én még ilyet nem láttam" kategória, szóval tényleg hihetetlen, ahogy ömlik lefelé a víz a hegyoldalról, mintha Amazóniában lennénk esős évszakban. Amikor a videót néztem felfedezni véltem a kisvasút töltését, mondtam is magamnak, hogy na, itt is lesznek alámosások. És valóban, az Ipoly Erdő legújabb közleménye szerint a királyréti kisvasút vágánya is károsodott. Itt olvasható.

Közben a Mecseki parkerdő is közleményt adott ki, hogy életveszélyes látogatni a mecseki erdőket. A közlemény itt olvasható. Szóval keleten a helyzet fokozódik, és ennek tulajdonképpen senki nem örül. Ha a vizet lehetne tárolni, akkor talán a mezőgazdaság, de most azt olvasni, hogy a termést is elverte az eső, úgyhogy horror gyümölcsárak lesznek nyáron, annyi az egészséges életmódnak.  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vosatka.blog.hu/api/trackback/id/tr322050443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása