mirko vosátka

Egyedül az erdőben

2014. december 02. 08:32 - mirko vosátka

Sokszor, amikor megtudják az emberek, hogy egyedül is szoktam, sőt szeretek túrázni, értetlenkedni kezdenek. Az emberibb megnyilvánulás az, amikor aggódnak, hogy ha baj történik, nincs aki segítsen. De vannak igazi vadbarmok, akik azt gondolják, hogy nem jutottam el még az egyedfejlődésnek arra a fokára, hogy felismerjem: az erdőbe többen kell menni, mert csak akkor lehet tollasozni, sörözni, kurjongatni, meg fogócskázni.

Létezik egy blog, ahol különböző nyelvekből gyűjtenek össze izgalmas szavakat, vagy azért, mert a hangzásuk érdekes, vagy azért, mert a jelentésük. Például rengeteg olyan érzés és tapasztalás van, amire egy adott nyelvben, például a magyarban nincs megfelelő szó, aztán egyszercsak kiderül, hogy a finnek, vagy a németek találtak neki.

Például ez:

 

Szóval szó is van rá. Van egy ilyen érzés. És nem rossz érzés, elhihetitek.

3 komment
Címkék: blog cikk

A bejegyzés trackback címe:

https://vosatka.blog.hu/api/trackback/id/tr606949895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hujber Tünde · http://egyszeruen.blog.hu 2014.12.02. 08:44:14

Én is mindig egyedül megyek az erdőbe, és ha lehet, akkor hétköznap, mert olyankor nincs ott más rajtam kívül.

mirko vosátka · http://vosatka.blog.hu 2014.12.02. 12:23:34

@Hujber Tünde: igen, azt én is szeretem :)

közben megnéztem a blogod és pont nekem való :D baromira nem tudok spórolni :)
süti beállítások módosítása