mirko vosátka

Új bakanccsal

2011. augusztus 10. 10:25 - mirko vosátka

Új bakancsot vettem, mert fél éve úgy döntöttem, hogy a magasszárúmat csak télen fogom használni, a rövidszárú Lafumámnak meg elkopott a sarka meg a varrás is szétjött. A vicces az, hogy megfogadtam, hogy Lafumát többet nem, és most mégis azt vettem. Az első tapasztalat az volt, hogy a Váci úti Mountexben még mindig irgalmatlan taplók az eladók. Ott régen is direkt begyűjtötték a legnagyobb faszokat, és úgy tűnik, ezen a jó szokásukon nem változtattak semmit. Egy ideig dolgozott pont a bakancs osztályon egy nagyon segítőkész lány, de szerintem azt kirúgták, vagy áthelyezték, mert túl jó fej volt ide, és hosszas állásinterjúztatások során kerestek inkább egy barmot. Amúgy az eladó, akit kifogtam értett a bakancsokhoz, csak túl hülye volt ahhoz, hogy a vevővel is megossza hatalmas tudását. Na mindegy, valamilyen csoda folytán mégis sikerült a Mountexben, Budapest legismertebb hegymászó boltláncában bakancshoz jutnom, döbbenetes élmény.

A legutolsó bakijaimat nagyon régen vettem, azóta minden fejlődött. Amihez most hozzájutottam, egy Lafuma Atakama, a 23 km-es teszttúra folyamán nagyon jól viselkedett, Könnyű, biztos, és 20 km után sem fájt a térdem, pedig akkortól szokott. Még futni is tudtam benne, kurva jó volt. A sarka viszont kidörzsölte a lábam, valamiért ott van egy vastag keresztvarrás a cipő bélésén. Nem igazán értem, hogy milyen megfontolásból van az ott, más cipőkön ugyanis baromira nem oda rakják a varrást. Csak reménykedni tudok, hogy nem ekkora balfaszok a Lafuma tervezői, és csak van valami jó oka, hogy a legkényesebb helyre gyakorlatilag raknak egy smirglit. Mostmnár nem tudom visszacserélni, úgyhogy marad a remény...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vosatka.blog.hu/api/trackback/id/tr693135369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joe Pass · http://vegyes.blog.hu 2013.10.04. 23:20:05

Érdekes, azóta már nem is tartanak bakancsot ebből a márkából (csak "ruhát" meg hálózsákot).

www.mountex.hu/markak/lafuma?pp=6xgp
süti beállítások módosítása