mirko vosátka

Kedvencem a szamóca

2011. június 10. 12:09 - mirko vosátka

Az egyik legkedvesebb dolgom a júniusi erdőben nem más, mint a szamóca. Amerre a hétvégén voltam, az út mellett mindenfelé piroslott és nagyon finom volt. Amúgy igazán nagy szamócázó helyet nem ismerek a Börzsönyben, egyszer viszont a Mátrában belefutottam egy bazi nagy összefüggő szamócásba. Lehet, hogy a Börzsönyben is meg kellene keresni a Nagy Szamócást? :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vosatka.blog.hu/api/trackback/id/tr132971703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KLep 2011.06.10. 14:44:26

Szia!

Bocs, hogy ezzel zavarlak, de olvastam a 2008 03.15-ei írásodat a nagykovácsi volt turistaházakról. Nagyon tetszett és a fényképek is tök jók. Azt szeretném megkérdezni, hogy a fotókat honnan szerezted, esetleg megvannak nagyobb méretben is?
Köszönöm!

KLep

mirko vosátka · http://vosatka.blog.hu 2011.06.11. 16:45:06

@KLep: szia! sajna, eléggé el nem itélhető módon akkoriban, amikor azt a bejegyzést írtam (2008) még nem figyeltem eléggé a netes források megjelölésére. a képek egy része innen való:
www.fsz.bme.hu/mtsz/galeria/turhaz.htm

a képek másik része saját régi könyvgyűjteményemből lett beszkennelve, szóval sajna csak ezek a felbontások vannak belőlük. pontosabban a szkennelt képeknek valahol megvan talán a szkennelt mérete, az nagyobb, mint amit ide beraktam.

üdv:

mirko
süti beállítások módosítása