mirko vosátka

A tavasz virágai

2011. május 01. 15:35 - mirko vosátka

Arra gondoltam, külön bejegyzésben rakom ki ezeket a fotókat. Múlt heti túrám virágai, a beszámolót még nem írtam meg, de majd jön az is.

Kankalin:

 

 

Sok-sok kankalin:

 

Apró nőszirom:

Ínfű ? :

Ez nem tudom, mi lehet:

 

Virágzó fa az Érsek-tisztáson:

 

Domboldal sok kis sárga valamivel:

 

Miért szeretjük a tavaszt? :

3 komment
Címkék: tavasz börzsöny

A bejegyzés trackback címe:

https://vosatka.blog.hu/api/trackback/id/tr182869280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kaszast 2011.05.01. 17:41:44

A kis sárga valami engem is izgat mi lehet, viszont most már tudom melyik a Kankalin, köszi! Izgulok, mert majdnem egy év után most 11-én megyek én is a Börzsönybe!

pulendrákus 2011.05.04. 15:51:42

Az infű infű, a nagy sárgák kutyatejek, a sok kis sárga valami meg valamilyen pimpó.
süti beállítások módosítása