mirko vosátka

Így síránkozik egy rendőrgyilkos

2010. július 25. 13:33 - mirko vosátka

Az alábbi videónak semmi köze e blog alaptémájához, szóval a túrázáshoz, meg a magyar tájakhoz, viszont kifejezetten jó érzéssel tölti el az embert ahogy ez a köcsög kopasz tipikus bömcis gengszter ott fetreng a földön és vízért könyörög, meg siránkozik, hogy fáj a válla, mint egy cigányasszony. A nagyfiú addig volt nagyfiú, amíg elütött egy rendőrt, aztán megbilincselve már nem olyan kemény legény. Amúgy csodálom, hogy a két rendőr nem rugdalta meg a fejét ott helyben, de gondolom elsősorban arra figyeltek, hogy a földön maradjon és aznap már ne próbálkozzon szökéssel. Remélem, bent a kapitányságon pótolták a fejrugdosást. A tökünk ki van már ezzel a sok bűnöző fossal, legyen cigány vagy magyar, a fasz kivan velük.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vosatka.blog.hu/api/trackback/id/tr202174598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Asidotus 2010.08.04. 16:36:39

Ehhez hozzá szólni nem sokat lehet.
Viszont valamelyik este sörözés közben elég hangosan vitatkoztam egy barátommal, hogy a mai napig is sajnálom, hogy egyszer (meg többször is), amikor motorossal találkoztam a Bükkben, olyan úton, ami csakis és kizárólag csak gyalogos túrázóknak volt, hogy nem löktem fel őket. Komolyan bűntudatom van amiatt, hogy azok sértetlenül mentek tovább. Barátom sem szokott olyan helyeken motorozni (máshol igen), és úgy volt vele, hogy a motoros is ember, neki is van joga arra járni.
Azt nem fogta fel, hogy mi végre vannak a nemzeti parkok, a természetvédelmi területek. Nem a szártalan bábakalácsnak őrizzük a Bükki Nemzeti Parkot, hanem magunknak. Azért, hogy legyen egy olyan hely, ahová kimenekülhetünk a motorzúgás elől.

mirko vosátka · http://vosatka.blog.hu 2010.08.04. 22:05:29

@Nűnű: igen, ezzel abszolút egyetértek. ezeknek a nemzeti parkoknak a nyugalom szigeteinek kell lenniük, ezt tudomásul kellene venniük a motorosoknak, hiszen én sem járok krosszpálya közepére szalonnát sütni, meg golfpályára túrázni :)

amúgy a krosszmotor baromi hangos is, már kilométerekről hallani őket, és olyan ösvényekre is bemnennek, ahová nagyon nem kéne. ez így van a bükkben, a mátrában és a börzsönyben is, habár a börzsönyben mostanában kevsebbet láttam.

amúgy a fellökéssel vigyázz, mert vmelyik turistafórumon olvastam, hogy volt, hogy turistát megvertek motorosok, mert fel akarta tartóztatni őket. mondjuk én a múltkor két olyan girnyó kis hülyegyereket láttam a börzsönyben krosszmotorozni, hogy velük elbántam volna :) de van amikor nagyobb darabok, meg sokan vannak.

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2010.08.26. 10:29:11

Valószínűleg ki volt száradva a drogtól,azért jajongott vízért a tetű...
Mielőtt Pestre költöztem,majd 2 évet éltem Egerben-meló miatt-és sokat túráztam,gombásztam a Bükkben,gyönyörű a hely!

mirko vosátka · http://vosatka.blog.hu 2010.08.28. 14:50:29

@lancelotbeka: igen, amfetamint találtak később a vérében.

mi meg most voltunk a bükkben! :))
süti beállítások módosítása