mirko vosátka

Buszozás vidéken

2010. július 14. 10:00 - mirko vosátka

Aki szokott túrázni, vagy egyszerűen csak vidéki és szokott távolsági buszozni, az érteni fogja ezt a kis standupot. Amúgy nekünk az utolsó túránkon mázlink volt és megúsztuk a szardíniásdoboz effektust.

3 komment
Címkék: video vicces vidék

A bejegyzés trackback címe:

https://vosatka.blog.hu/api/trackback/id/tr462143216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamnfl · http://borzsony938m.blog.hu 2010.07.14. 19:23:05

"a buszsofőr csak beszedte a pénzt de jegyet senki se kapott" ezt a királyréti buszon rendeszeresen megcsinálja az egyik sofőr, sőt volt már a nagybörzsönyi buszon is (igaz visszafele és késő este) hogy "100 ft legyen vagy inkább kér jegyet?" egy kb 200 ft-os szakaszra. Bár múltkor hallottam attól a királyréti sofőrtől valami történetet hogy neki így egyszerűbb meg minden, és hogy este mindig összeszámolja...persze:D
Amúgy jó kis vidi, tv-ben mindig nézem őket:D

mirko vosátka · http://vosatka.blog.hu 2010.07.14. 21:26:36

@adamnfl: igen, az egész országban ez van. konkrét helyeket direkt nem akartam a posztba írni, mert nem akarok tippeket adni az ellenőröknek :) amúgy én sem ezen, sem a vonatkalauzok ügyeskedésén nem akadok ki, mert így tudok spórolni, ők meg keresnek egy kis pénzt.

haveromnak 50%-os engedménye van vonatra, mert van ilyen papírja, és múltkor nézegettük a jegyárat szobig, és megállapította, hogy annyi lenne reális teljes áron, amennyi most féláron.

mondjuk az igazi nagy rabló az a bkv.

Don't Panic, Stay Calm 2010.07.22. 23:51:00

Ismerős a standupban felvázolt szitu. Nekem is bejátszott már a 'Pestig álltam' effektus. És még fizettem is érte, én barom! Azóta csak klimatizált IC és helyjegy. Egyszer élünk! Csuhaj!
süti beállítások módosítása