mirko vosátka

Boldog születésnapot Juhász Árpád!

2010. június 05. 20:25 - mirko vosátka

A sok szar hír között (holnap is fogok fölrakni egyet sajna) végre akadt, egy olyan, ami ha nem is jó, de szarnak semmiképpen sem mondható. Juhász Árpád 75 éves! Ugye ez "jó hírnek" nem mondható, mert telik az idő, és az rossz, viszont Juhász Árpád tényleg annyi mindent adott minden természetszerető, a természet iránt érdeklődő embernek az elmúlt x évtizedben, hogy nem is lehet fölsorolni. Én egyébként főleg a Másfélmillió lépésben való szereplése miatt szerettem meg és jegyeztem meg magamnak, de hát rengeteg más műsorban volt ő még geológusszakértő és kvázi polihisztor. És hát mostanában a Mokkában szokott kapni 3-4 percet, de ebben a szűkös időintervallumban is rendkívül érdekesen és tartalmasan mesél a természeti jelenségekről, ráadásul nagy természetvédő is. Isten éltesse őt még sokáig! És kár hogy egyre kevesebb ilyen médiatudósunk van. Íme a Mokkában egy születésnapi beszélgetés, ami egyébként annyira nem rossz, de aki valóban meg akarja őt ismerni, az nézze meg az utána embeddelt portréműsort:  

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vosatka.blog.hu/api/trackback/id/tr562059201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamnfl · http://borzsony938m.blog.hu 2010.06.07. 07:41:29

Nagyra értékelem a munkásságát, jó hallgatni, ahogy beszél. Én személyesen is ismertem egy hozzá hasonló geológust, Breuer Lászlót (vagy ahogy mindenki csak hívta: Sumit), sajnos szegény Sumi nagyon fiatalon halt meg, pedig nagyon nagy szerepe van abban, hogy megszerettem a túrázást. Mindig is csodáltam tájékozódó képességét, és azt, hogy mindenről tudott volna órákig mesélni.
Remélem Juhász Árpád még sokáig köztünk marad!:)

mirko vosátka · http://vosatka.blog.hu 2010.06.07. 14:30:01

mindig abban reménykedem, hogy találkozom vele túrázás közben. habár ahogy kivettem a portréfilmből, neki a pilis a vadászterülete. öreg hiba :)

Don't Panic, Stay Calm 2010.06.08. 22:37:07

Három ember volt meghatározó jelleggel gyerekkoromban gondolkodásom formálódására, ahogyan ma a természetre tekintek: Gerald Durrell, Sir David Attenborough és az egyetlen magyar, Juhász Árpád. Isten éltesse még nagyon sokáig erőben, egészségben! Csendben reménykedek, hogy összefuthatunk egyszer a Pilisben még - mert nekem is az a szívem csücske.

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2010.08.26. 10:26:19

lancelotbeka.ingyenblog.hu/
Árpi bácsi gyerekkorom nagy kedvence volt,most is az.Komoly tudású,aki megmaradt botrányoktól mentes embernek.Több műsoridőt érdemelne!!!!
süti beállítások módosítása